سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات

I nformation T echnology S ervices S upport S ystem

این سامانه در راستای افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی شفاف به کاربران راه اندازی شده است. کاربران محترم می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود در استفاده از خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه را بصورت شبانه روزی در این سامانه ثبت و با دریافت کد رهگیری از مراحل انجام درخواست خود آگاه شوند.

امکان ورود به «سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات» از طریق سامانه احراز هویت مرکزی و با استفاده از شناسه یکتای دانشگاه تهران فراهم شده است. این شناسه برای کسانی که اکانت رایانامه دانشگاه تهران را دارند همان نام کاربری رایانامه می‌باشد.

در صورتی که با اکانت رایانامه دانشگاه خود در ورود به سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات با مشکل روبرو شدید، با آدرس رایانامه its3@ut.ac.ir مکاتبه و مشکل را اعلام نمایید.

ورود به سامانه

اگر هنوز شناسه یکتای دانشگاه تهران را ندارید می توانید جهت دریافت به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://utid.ut.ac.ir 

البته تا زمان دریافت اکانت رایانامه دانشگاه می‌توانید از هر آدرس رایانامه دیگری که در اختیار دارید با آدرس رایانامه its3@ut.ac.ir مکاتبه نموده و درخواست خود را اعلام نمایید.

جهت رسیدگی به درخواست لازم است اطلاعات زیر را در ایمیل ارسالی ارائه نمایید:

نام و نام خانوادگی - نام پردیس / دانشکده / مرکز - نام سامانه یا خدمت مورد نظر- اطلاعات تماس - تشریح کامل و شفاف درخواست