دستاورد
دریافت لوح دستاورد برتر در سومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور- خردادماه 1394
با توجه به ایجاد و توسعه سامانههای گوناگون و همچنین استفاده فراوان کاربران دانشگاه تهران از خدمات و سامانههای فضای مجازی دانشگاه، مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه در راستای افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی شفاف به کاربران، اقدام به راهاندازی واحد میز خدمات (Service Desk) متشکل از دوبخش: سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه و مرکز تماس نموده است. پاسخگویی به تماس های کاربران خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه متشکل از چهار گروه: اعضای هیات علمی – دانشجویان –کارمندان و دانش آموختگان و همچنین قابلیت ثبت هم زمان درخواست مطرح شده, در سامانه پشتیبانی با امکان ردگیری درخواست و اطلاع از نتایج بررسی آن از خدمات مهم این واحد می باشد. با راه اندازی این واحد کاربران خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه میتوانند مشکلات احتمالی خود در استفاده از سامانه ها و خدمات فناوری اطلاعات را از طریق سامانه پشتیبانی ثبت نمایند و با دریافت کد رهگیری از مراحل انجام درخواست خود آگاه شوند. |
مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران از بهار 1391 ایجاد واحد میزخدمات و استقرار: سامانه پشتیبانی و مرکز تماس را در دستور کار خود قرار داده است. هم اکنون میز خدمات, پشتیبانی از تمامی خدمات زیر ساختی و برنامه های کاربردی مرکز را تحت پوشش خود قرار داده است.